aprangagroup.jpg

Palielinoties peļņai, "Apranga" uzstāda jaunus mērķus

Baltijas lielākais mazumtirgotājs “Apranga” piedāvā kvalitatīvus un mūsdienīgus apģērbus visai ģimenei. “Aprangā” īpaša uzmanība tiek veltīta pašu radīto zīmolu attīstībai un ražošanai. Šogad "Apranga" ir pierādījusi sevi vēl prasmīgāk nekā citus gadus.

Ilze Slava

Intervija #7 | Ilze Slava

Savas augstskolā iegūtās sociologa prasmes Ilze Slava mērķtiecīgi pielieto mediju aģentūrā „Initiative Latvia”, attīstot pētniecisko analītiku. Savukārt, ārpus darba, Ilze lepojas ar saviem haskiju suņiem un sapņo par piedalīšanos suņu kamanu sacensībās Aļaskā. 

Liva Ikauniece.jpg

Intervija #6 | Līva Ikauniece

Līvas Ikaunieces ikdiena balansē starp stratēģijas plāniem un relaksāciju jogā, starp komunikāciju e-pastos un krāsu spēlēm zīmēšanas kursos. Viņas darba taktika ir veiksmīga komunikācija un stingrs komandas gars.

Nika Brēdika

Intervija #5 | Nika Brēdika

Nika Brēdika pieteica sevi "Initiative" komandā pērnā gada vasarā. Katra diena viņas ikdienā paiet aizrautībā ar mērķi - nodrošināt augstāko kvalitāti mediju plānošanā un aģentūras attīstībā. 

KH

Intervija #4 | Kristīna Hromova

Saruna ar „Initiative Latvia” digitālo speciālisti Kristīnu Hromovu. Par online un offline.  

TV

Par izmaiņām MTG TV reklāmas laika cenrādī 2017. gadā

Kādas izmaiņas TV reklāmas pirkšanā 2017.gadā sagaidāmas no lielākās komerctelevīzijas Latvijā?

Andis Laveiķis

Intervija #3 | Andis Laveiķis

Mūsu trešajā intervijā var iepazīties ar „Initiative Latvia” biznesa attīstības vadītāju Andi Laveiķi - cilvēku, kurš plāno, izvirza un sasniedz mērķus.

Baiba Liepiņa

Intervija #2 | Baiba Liepiņa

Baiba Liepiņa, kas ir Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja, intervijai piekrita nekavējoties, un saruna risinājās nepiespiestā gaisotnē.

harley-discovery

"Harley Davidson" rudens īsfilmu cikls Discovery kanālā

Īss atskats mūsu rudens kampaņai, ar kuras palīdzību pašiem ziņkārīgākajiem devām iespēju izbaudīt leģendārā motora rūkoņu tepat Rīgas ielās.