aprangagroup.jpg

Palielinoties peļņai, "Apranga" uzstāda jaunus mērķus

Baltijas lielākais mazumtirgotājs “Apranga” piedāvā kvalitatīvus un mūsdienīgus apģērbus visai ģimenei. “Aprangā” īpaša uzmanība tiek veltīta pašu radīto zīmolu attīstībai un ražošanai. Šogad "Apranga" ir pierādījusi sevi vēl prasmīgāk nekā citus gadus.

Kā norāda aģentūras “LETA” publicētā informācija, Baltijas lielākais mazumtirgotājs “Apranga” pirmajā pusgadā Latvijā strādāja ar 1,053 miljonu eiro peļņu pretstatā 898 tūkstošu eiro peļņai janvārī-jūnijā pērn, bet visas grupas peļņa bija 4,272 miljoni eiro, kas ir par 11,4% vairāk nekā šajā laika periodā pērn, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

 Latvijā “Apranga” mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, janvārī - jūnijā sasniedza 23,533 miljonus eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā pagājušā gada pirmajos sešos mēnešos. Jūnija beigās Latvijā bija 47 “Apranga” veikali, kas ir par vienu veikalu vairāk nekā pirms gada.

Trijās Baltijas valstīs jūnija beigās darbojās 182 “Apranga” veikali, kas ir par četriem veikaliem vairāk nekā pirms gada. Gada pirmajos sešos mēnešos grupa atvēra trīs jaunus veikalus, paplašināja un renovēja piecus veikalus, bet četri veikali tika slēgti.

Šogad “Apranga” plāno sasniegt 230 miljonu eiro apgrozījumu, kas būtu par 7,4% vairāk nekā 2016.gadā.


Foto: www.aprangagroup.lv
Avots: LETA

2017. gada 1. Augusts, 11:50